Παρασκευή 29 Μαΐου 2009


ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

- Μπαμπά, ο δάσκαλος μας είπε ότι στις 7 Ιουνίου έχουμε εκλογές και ότι όλοι εσείς οι μεγάλοι πρέπει να πάτε να ψηφίσετε.
- Έχει δίκιο παιδί μου..
- Τί είναι οι εκλογές μπαμπά;
- Τη μέρα εκείνη πηγαίνουμε οι μεγάλοι άνθρωποι στα σχολεία. Εκεί μας δίνουν κάτι χαρτάκια με τα ονόματα κάποιων ανθρώπων και σημειώνουμε σ’ αυτά ποιοι απ’ αυτούς θέλουμε να γίνουν αρχηγοί .
- Και τί δουλειά κάνουν οι αρχηγοί μπαμπά; Τί τους χρειαζόμαστε;
- Να μας λένε τι να κάνουμε..
- Και που ξέρουν αυτοί τι πρέπει να κάνουμε;
- Κοίταξε. Μαζεύονται, μιλάνε και το βρίσκουν.
- Εσείς οι άλλοι μπαμπά, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό;
- Όχι, παιδί μου.
- Γιατί;
- Έχουμε άλλες δουλειές..
- Τί δουλειές;
- Να κάνουμε τις δουλειές που μας είπαν οι προηγούμενοι αρχηγοί.
- Κι αν δεν τις κάνετε;
- Τότε μας μαλώνουν και μας τιμωρούν.
- Όπως κάνει ο δάσκαλος στο σχολείο;
- Ναι, παιδί μου.
- Εσύ μπαμπά θα πας στις εκλογές;
- Όλοι πρέπει να πηγαίνουμε.
- Χα , χα ,χα. Νομίζω μπαμπά πως είσαι βλάκας.
- Γιατί παιδί μου; Εσύ τί θα έκανες;
- Εγώ μπαμπά όταν θέλω να παίξω, φωνάζω τους φίλους μου. Λέει ο καθένας τι παιχνίδι θέλει να παίξουμε. Πολλές φορές τσακωνόμαστε. Άλλες συμφωνούμε. Εάν δεν συμφωνούν όλοι, τότε βλέπουμε.. Τη μία γίνεται το χατίρι το δικό μου, την άλλη του Κωστάκη, την άλλη της Μαρίας. Πάντως, στο τέλος παίζουμε κάτι. Δεν βάζουμε αρχηγό να μας πει τί θα παίξουμε.

Απόσπασμα από φαρσοκωμωδία; Αληθινός διάλογος; Σκηνή από το θέατρο του παραλόγου; Πιθανότατα..
Εμείς δεν πρόκειται να συμμετέχουμε. Χαμογελάμε πικρά.
Εκλογές. Παγίδα για μαλάκες; Πολύ σοβαρή υπόθεση…

Δεν τους εκχωρούμε το λόγο, τη σκέψη, την ενέργεια, το ατομικό μας ταλέντο, την λαχτάρα της ψυχής μας να φαντάζεται και δημιουργεί…να κάνει το ιδιωτικό, συλλογικό.
Πασχίζουμε να κάνουμε την εξέγερση του Δεκέμβρη κάτι περισσότερο από στιγμιαίο ξέσπασμα. Με την αγωνία να μην χάσει τη ζωντάνια της, να της δώσουμε με τις δράσεις μας υπόσταση.


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΙΟΥΝΗ ΣΤΙΣ 21:00
ΡΟΚ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛ.ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ(Κύπρου & Χειμάρρας)


ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΒΥΡΩΝΑ-ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ-ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: